Oldalak

2014. június 30., hétfő

" Pici lány.... "


 ...... össze vagyunk kötve mindazokkal, akiket valaha szerettünk, mert a lelkünkben ott van az emlékük ...



Mikor kiderült , hogy  az arany füstfóliát  fogjuk használni és egy fekete - fehér fotó kell, egyből  tudtam kiről
fogom elkészíteni ezt a szép scrapbook oldalt.
.... egy csodás lányról aki már sajnos nem lehet közöttünk...



Fehér alapkartonra  a  Distress marker spritzer és egy arany alkoholos filctoll segítségével ,be spricceltem a kartont.

A fotót egy fehér kartonra ragasztottam  kétoldalas ragasztóval.

1mm vastag kartonból  Sizzix Framewoks  vágósablonnal kivágtam a rácsos mintát ,  a  NőiCsizma
design chipboard kártyáiból választottam egy megfelelő kártyát,és matt  akril festékkel  átfestettem.

Száradás után a  füstfólia ragasztóval  is átkenjük.

Mikor a ragasztó  megszáradt ,egy puha ecset segítségével hozzáláttam a füstfólia pehely felviteléhez.
Különböző díszítő elemeket használtam


Helyezzük el,majd ragasszuk fel a fotót és a kiegészítőket az oldalon.
 Én a csodás  irRESISTible  -t használtam a pöttyözéshez.



,



Remélem elnyerte tetszésedet az oldal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése