Oldalak

2014. május 23., péntek

Készíts nyomdát!!!

Ma hoztam nektek egy csodás ötletet.
Hogyan készítsünk gyorsan , nyomdát vágósablonok segítségével.
De akinek nincs vágógépe , az olló segítségével is vághat ki mintákat.



Mi kell hozzá?
Dekorgumi , Ikeában is kapható tisztító henger, Kaleidacolor - Caribbean nyomda, csodás színei miatt választottam ezt a nyomda párnát,  659575 Tim Holtz  tervezte vágósablon.


A dekorgumiból a sablon segítségével vágd ki a pillangókat, ez egy sablon tehát egy tekerés és kész a pillangó csapat. Majd az öntapadós hengerre rakosgasd fel a pillangókat. És már kész is a nyomdád.


A henger nyomdáddal most már használhatod ezt a csodás tintapárnát. Fantasztikus színhatásokat érhettek el
vele.
 Én most egy képeslapot készítek.

Pausz papírból  kivágom a pillangókat,  a hengeren lévő tintával átgörgetem ,így le is tisztítottam a dekorgumi nyomdámat.

 Formalyukasztóval , papírból kivágom ezt a csodás mintát ,amit egy - két helyen tintával áthúzok.
 Szalaggal díszítem, felragasztom a szegélymintát.

 Domborító mappával 
 megdomborítom a pauszpapírból kivágott pillangókat.



 Egy csodás madártollat felragasztok a képeslapra , erre jönnek a  pillangók és egy kis kártya.
 Remélem meghoztam a kedved  egy kis alkotáshoz.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése